סגן השר נהרי: "גם היוונים הבינו שהכל מתחיל בחינוך"

איתי גדסי No Comments on סגן השר נהרי: "גם היוונים הבינו שהכל מתחיל בחינוך"

בפורום הסגנים שהתקיים אמש באילת, השתתף סגן שר הפנים, הנגב והגליל משולם נהרי והביא את ברכת שר הפנים למשתתפים • נהרי: אריה דרעי , לא היה צריך 100 ימי חסד ואפילו לא אחד, הוא פועל במלא הכוח ומוביל שינויים בתחומים רבים תחת הסיסמא, מהבראה להמראה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הפנים והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, משולם נהרי, נשא דברים בפורום סגנים ומ"מ ראשי רשויות בישראל: "עיר חכמה זו עיר שמשקיעה בחינוך, כל הקידמה הדיגיטלית והטכנולוגית שהופכת את העיר לחכמה אמורה  לשמש בעיקר, אמצעי להשקעה בחינוך.

"היוונים רצו להשמיד את הרוח ולא את הגוף והם ציוו על היהודים לכתוב על קרן השור, אין לנו חלק באלוקי ישראל. הקרן שימשה בימי העבר כבקבוק להשקות את התינוק מאחר ויש לה צד רחב וצד צר, גם היוונים הבינו שכדי להשיג מטרה ולהביא לתוצאה, צריך להתחיל בחינוך מהילדות. השקעה בנוער, זו ההשקעה הטובה ביותר."

סגן השר ציין בדבריו "באתי בשליחותו של השר אריה דרעי שרואה חשיבות רבה בכנס ובתפקידכם,

למרבה הצער, נבצר מהשר להגיע בשל התחייבות קודמת. שר הפנים והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי , לא היה צריך 100 ימי חסד ואפילו לא אחד, כדי להכיר את המשרד, הוא פועל במלא הכוח ומוביל שינויים בתחומים רבים תחת הסיסמא, מהבראה להמראה.

"אחת מההחלטות היתה להקים ועדות גאוגרפיות שיתכנסו וידונו בכל הדברים החשובים והבוערים כמו חלוקת הכנסות וגבולות, מדובר בשש ועדות קבועות, שמתוכן הוקמה ועדה ראשונה בחיפה וכל יתר הוועדות נבנות ממש בימים אלו.

החלטה נוספת עוסקת בנושא הארנונה. זה לא סוד שהארנונה לא אחידה ברשויות השונות ולאורך השנים נוצרו עיוותים רבים. ולכן החליט השר לגבש אחידות בהנחות בארנונה ולצורך כך הוקמה ועדה שתבחן את הנושא.

גם במשרד הפריפריה, הנגב והגליל, השר מוביל מהפיכה חברתית שבאה לידי ביטוי בקולות קוראים שמתפרסמים בימים אלו בתחומים שונים, חינוך רווחה ותרבות, ואני מבקש מכולכם לפנות, להשתתף ולנצל את הזדמנות להיטיב ולשפר את איכות חייהם של התושבים.

בסיום הדברים התייחס סגן השר לשאלות המשתתפים בתחומי החינוך והפנים.

ראש עיריית אילת הודה לסגן השר על תמיכתו בעיר ועל הליווי בכל הקשור בישום חוק נהרי.

סגן השר נהרי, ניצל את שהותו לקיום פגישה בלשכת ראש העיר עם מנהלי האגפים בהשתתפות נציגי מעיין החינוך התורני.



0 תגובות